Kellaaega laetakse...
 Koidu 75, Kunda
Lääne-Virumaa 44108
 +372 322 1259 (juhataja)
 +372 322 1557 (õp.tuba)
lasteaed[ät]kunda.ee

Reg.nr. 75020523
Kood EHISes: 1476

Õppeaasta lasteaias kestab 1. septembrist 31. augustini (suvekuudel toimub õpitu kinnistamine).

Õppekasvatustöö planeeritakse nädalate lõikes. Õpetaja ei ole surutud tegevuste läbiviimisel raamidesse, kuid jälgib, et kõik planeeritu saaks läbi võetud. Õpetajat abistab õpetaja-abi.

Õppekasvatustegevuse läbiviimine toimub nädalaplaani alusel. Õppetöö analüüs kajastub rühmapäevikus. Planeerimine toimub  lapsekeskselt, ainevaldkondade kaupa ja viiakse läbi integreeritult.

2017/2018 ÕPPEAASTA OODATAVAD TULEMUSED

  1. Rahvuslikkus ja pärandkultuur on osa meist ja meie tegemistest
  2. Loodusrada: laps kasutab loodusrada aktiivseks mänguks, liikumiseks ja õppimiseks
  3. Koos on lõbus, saame tuttavaks

Õppekasvatustöö põhimõtted Kunda lasteaias:

  • lapse individuaalsuse ja tema arengupotentsiaali arvestamine
  • lapse tervise hoidmine ja edendamine ning liikumisvajaduse rahuldamine
  • lapse loovuse toetamine
  • mängu kaudu õppimine
  • humaansete ja demokraatlike suhete väärtustamine
  • lapse arengut ja sotsialiseerumist soodustava keskkonna loomine
  • lapsele turvatunde ja eduelamuste tagamine
  • üldõpetusliku tööviisi rakendamine
  • kodu ja lasteasutuse koostöö
  • eesti kultuuritraditsioonide väärtustamine ning teiste kultuuride eripäraga arvestamine

Pedagoogid peavad oluliseks kujundada lastes järgmisi väärtusi:

  • hoolivus
  • looduse, ümbritseva keskkonna ja kodumaa väärtustamine
  • sallivus
  • loovus
  • tervis
  • sõprus
  • turvalisus
  • koostöö

Õppe- ja kasvatusprotsessi ülesehitamise aluseks on algjärgnev õpikäsitlus:

  • Õppimine on elukestev protsess, mille tulemusel toimuvad muutused käitumises, teadmistes, hoiakutes, oskustes jms, ning nendevahelistes seostes. Laps õpib matkimise, vaatlemise, uurimise, katsetamise, suhtlemise, mängu, harjutamise jms kaudu.
  • Õppekasvatustegevuse kavandamisel ja läbiviimisel arvestatakse laste eripära: võimeid, keelelist ja kultuurilist tausta, vanust, sugu, terviseseisundit jms. Pedagoogid on laste arengu suunajad ning arengut toetava keskkonna loojad
  • Laps on õppe- ja kasvatustegevuses aktiivne osaleja ning tunneb rõõmu tegutsemisest. Last kaasatakse tegevuste kavandamisse, suunatakse tegema valikud ning tehtut analüüsima.
  • Õppekasvatutegevuses luuakse tingimused, et arendada lapse suutlikkust:
      * kavandada oma tegevust, teha valikuid
      * teostada uusi teadmisi varasemate kogemustega
      * kastuda omandatud teadmisi erinevates olukordades ja tegevustes
      * arutleda omandatud teadmiste ja oskuste üle
      * hinnata oma tegevuse tulemuslikkust
      * tunda rõõmu oma ja teiste õnnestumistest ning tulla toime ebaõnnestumistega

Viimati uuendatud lehekülge: Teisipäev, 17. Oktoober 2017 13:06

Meil on lehel 22 külalist ja 0 liiget